Upokojujúca maska s jazmínom

20:45

Ahojte, ahojte! :)

V dnešnom krátkom príspevku vám priblížim opäť niečo z Oriflame-u: Exfoliačná zlupovacia maska s výťažkom z jazmínu.

Jednu masku z rady Pure nature som už mala, písala som o nej tu a bola som ozaj spokojná. Po nej som chcela vyskúšať inú, tak som si vybrala túto zlupovaciu, ale nejako som na ňu pozabudla a nepoužívala veľmi často. Teraz si však "upratujem", takže chcem minúť, čo už mám načaté až potom nakupovať niečo nové:) Tak som sa opäť dostala k jej používaniu a úprimne neviem prečo som na ňu zabudla :)

50ml, 4,50€, Oriflame

Maska má za úlohu odstrániť odumreté bunky, upokojiť pleť a rozjasniť ju. Je vhodná na normálnu a zmiešanú pleť(čo je môj prípad).

Hneď po otvorení zacítite úplne jemnučkú vôňu, ľahko sa nanáša, ale pozor! po nanesení vás môžu štípať oči ako keby z tej vône, kedže obsahuje alkohol (čo je pri zlupovacích maskách normálne), ale to po chvíľke prejde. Nechá sa zaschnúť a pôsobiť 20 minút, po nich sa aspoň mne úplne jednoducho zlupne dole. Pleť po nej ostane jemná a taká .. oddýchnutá :D Ja som si navyše všimla, že aj hydratovaná. Ja môžem len odporučiť :)


Viac recenzií si môžete prečítať aj TU.  

Máte s ňou skúsenosť? Aká je vaša obľúbená zlupovacia maska? 

Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov