Weleda: Ružové harmonizujúce mlieko

14:56

Ahojte kočky! Už sa hlásim z Frauenfeldu vo Švajčiarsku, kde sa mi práve začala dovolenka u tety. A v tomto štáte ostaneme, kedže vám dnes predstavím Weledu.

Švajčiarska firma Weleda vznikla v roku 1921 a je zameraná na výrobu kvalitnej prírodnej kozmetiky a liečiv. Od roku 2000 pôsobí aj na Slovensku. Prináša široký sortiment produktov, ktoré lákajú mnoho žien. Musím priznať že aj mňa dlho lákala, ale váhala som. 

"Väčšina z nás si neuvedomuje, že svojím každodenným výberom pri nákupoch volíme výrobcu, ktorého podporíme v jeho činnosti. Volíme medzi chemickým a biologickým pestovaním, medzi špinavými a čistými riekami, medzi smogom a čistým vzduchom,... Weleda už viac ako 90 rokov vyrába lieky a prírodnú kozmetiku, pomáha ľuďom pri navrátení rovnováhy tak, že pri svojej činnosti neubližuje prírode, naopak, aktívne podporuje ochranárske aktivity..."

Keď však ponúkli produkty na rozobratie, ktoré už mali krátku expiráciu, aby sa zbytočne nemuseli zlikvidovať (super, no nie?) tiež som sa na výzvu prihlásila, veď konečne by som si mohla vytvoriť vlastný názor. Dobre som urobila! Dostalo sa ku mne Ružové harmonizujúce mlieko, o ktorom vám dnes napíšem.

200ml, 14,95, Weleda

Telové mlieko je vhodné na každodennú starostlivosť o pokožku, konkrétne toto je skvelé na suchú a normálnu. 

Zloženie (úplná deklarácia):
voda, jojobový olej, alkohol, glycerín, olej z ruže Mosqueta, glyceridy mastných kyselín, zmes prírodných silíc, bambucké maslo (sheabutter), destilát z hamamelisu, výťažok z damascénskych ruží, prírodná hlinka, karagénan, xantán (prírodné látky)


Jednoduché a milé balenie má u mňa plus za praktický dávkovač. Hneď po "napumpovaní" zacítite tú úžasnú, jemnú, prírodnú vôňu ruží. Pôsobí upokojujúco. Ach nebe, tak lahodná!
Mliečko klasickej bielo-krémovej farby sa ľahučko nanáša a vpíja do pokožky. Priznávam, celú noc som si privoniavala k rukám!
Moja pokožka bola celú noc vyživovaná a aj na druhý deň tak prirodzene vláčna a stále jemne voňala! Tentokrát nápis na obale: "pre hodvábne peknú pokožku" vôbec neklamal.
Neviem si už predstaviť, čo iné by som po sprchovaní svojej pokožke dopriala. Toto mliečko je dokonalý luxus.


Evka♥

You Might Also Like

3 komentárov

  1. nikdy som od tejto značky nič nemala a neviem koľko to stojí ale to, že je na suchú a normálnu pokožku ma zaujalo asi najviac, plus tá vôňa! :) mne by sa tento docela zišiel ak teda miniem všetky ostatné krémy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ruzove telove mlieko som este nemala, ale mam ruzovy dezodorant a som s nim velmi spokojna. Vyrobky od Weledy su skvele a kedze mam citlivu pokozku, tak si ich neviem vynachvalit. Odporucam :))

    OdpovedaťOdstrániť