JUNIOR*** Jasná

15:43

Prajem pekný deň! :) Toto leto je pre mňa v znamení výletov po Slovensku. S priateľom sme si po mojom zápise do školy spravili štvordňový trip Trnava-Bratislava-Bojnice♥. Neskôr menšie výlety napr. do Popradu či Košíc a zhodli sme sa, že Slovensko je krásna krajina. Preto sme sa rozhodli, že tento rok nepôjdeme k moru, ako sme prvotne plánovali, ale vyberieme sa do Tatier. Po dlhom hľadaní, sme si vybrali 4 dňový wellness pobyt v hoteli Junior, v Jasnej (Demänovská dolina), ktorý ponúka veľa možností aj v okolí.

Pobyt bol skvelý a tak vám prinášam zopár fotiek a informácii, aby som sa s vami podelila o zážitok a tiež vás možno aj inšpirovala!

Na začiatok by som pochválila personál, ktorý bol neustále k dispozícii a vždy boli milí a ochotní. A tiež kuchyňu. Možno je to zvláštne, ale keď som si vopred čítala recenzie na hotel, skoro každý tam chválil jedlo, myslela som si: veď ok, keď ste hladní.. ale sama teraz uznávam, že tam varia SKVELE! Raňajky a večere sú vo forme teplých bufetov - vyberiete si z veľkej ponuky a naozaj bolo všetko veľmi chutné a všetci sme si chválili :)




→ hotel spredu a zozadu


→ naša izba (pre 2 osoby), k izbe patrí aj predsieň (odtiaľ som fotila) a samostatne kúpeľňa a wc. Izba bola útulná a čistá za čo hotel chválim. Hneď po príchode na nás v bare čakal welcome drink podľa vlastného výberu.


→ V cene sme mali rôzne liečivé procedúry, ako prvú sme vyskúšali oxygenoterapiu (liečba kyslíkom).


→ Neobmedzený vstup sme mali do bazéna, sauny a fitness.


→ K ďalším procedúram patrila lymfodrenáž, ktorú som vyskúšala len ja, kedže je skôr pre ženy, pretože má účinky ako odbúravanie celulitídy, zmenšovanie obvodu stehien a brucha, rehabilitácia končatín.. po jednej procedúre však netreba čakať výsledky, každopádne bola veľmi príjemná.
→ Ďalej sme mali možnosť si obaja vyskúšať nejaký zábal, priateľ si vybral rašelinový a ja anticelulitídny (bojujem ako sa dá:D)


→ Našim chlapom sa veľmi páčilo v masážnych kreslách a v posilňovni. A každý večer sme povinne hrali biliard a šípky, kedže chytili nejakú mániu :D


→ Po saune sa oddychovalo v na to určenej miestnosti, kde boli tak pohodlné lehátka, že tam každý zaspával :D
→ Hotel ponúka aj relax vo výrivke ;)


→ Samozrejme, je čo navštíviť aj vonku. Hneď vedľa hotela vedie lanovka priamo na Chopok. Poniže je taktiež krásne jazierko, Tarzania a rôzne shopy či reštaurácie. Autom ste za pár minút v Tatralandii, či jaskyniach (Demänovská ľadová jaskyňa a Demänovská jaskyňa slobody), ktoré sme navštívili aj my.



Páčilo by sa vám tu? My sa určite vrátime, buď v zime alebo hneď na začiatku leta!

Evka♥


You Might Also Like

0 komentárov