Zažiarte doplnkom!

11:08

Ahojte, ahojte!:)

Ako sa máte? Ja som v maličkom strese, či mám všetko potrebné na VŠ a nové bývanie, pomaly si zoskupujem veci a "balím". A tiež smútim, kedže som doma posledný týždeň a môj priateľ dnes odišiel za prácou do Púchova, takže toto nebudú krásne posledné dni aké som si predstavovala. Ale čo už, začína nám iný život! :)

A teraz poďme k niečomu veselšiemu, farebnému. :)  Nedávno som vám písala o krásnom náhrdelníku (TU), ktorý mám zo stránky postovnezdarma.cz. Tentokrát sa mi zbierka opäť rozrástla o ďalší skvelý kúsok, z ktorého som nadšená! 


Tento krásny náhrdelník s kamienkami a perlami ma zaujal hlavne farbami, kedže takýto typ doplnku oživí každý outfit. Je vyrobený z bižuterného kovu (retiazka) a brúsených kamienkov. Jeho cena je 7,90€ a kúpiť si ho môžete TU. Na iných slovenských e-shopoch som ho našla, ceny sa pohybujú od 11€ do 15€ (plus poštovné!), takže ak ho chcete mať za skvelú cenu a neplatiť poštovné, viete už kde máte hľadať! ;D

Tiež som bola rada, že mi prišiel úplne v poriadku, často sa mi stalo, že mi nejaká vec, áno z Číny, došla domov poškodená, v prípade náhrdelníkov často vypadané kamienky. Ale tento je úplne v poriadku, retiazka je pevná, kamienky tiež, takže odporúčam.
A aj keby nebol v poriadku a chcela by som ho reklamovať, bolo by to úplne v pohode, pretože stránka postovnezdarma.cz reklamáciu vybaví za vás ;)

Nejaký outfit s týmto náhrdelníkom vám sem určite nahodím! :)

Evka♥

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Náhrdelník je moc pěkný, koukala jsem na něj na Ebay, ale nakonec jsem si objednala trochu jiný.. :)

    Like Lady

    OdpovedaťOdstrániť