L'Oréal Paris: Nail polish by Eva: farba tejto jesene!

11:26

Ahojte! :)

Ako sa máte? Mne sa už začali dušičkové prázdniny, kedže dnes nemám školu a voľno máme až do utorka, paráda! :)
Zajtra ku mne príde priateľ, lebo mám na prázdniny voľný dom, tak sa veľmi teším na tieto dni :) A čo vy? 
Jeseň je už v plnom prúde, pravdu povediac je dosť chladno čo ma prekvapilo. Jeden deň bolo príjemne slnečno a druhý som priam mrzla cestou do školy. Nie som na to ešte pripravená a zimu fakt neznášam :D
Jediným plus sú jesenné novinky a jednu z nich vám dnes predstavím. Ide o lak na nechty z exkluzívnej kolekcie značky 
L'Oréal Pariskonkrétne tento inšpirovala Eva Longoria.

BTW: Môžete ho vyhrať v GIVEAWAY!



5ml, cca 3,80€


Viac ako slová prezradia fotky, tak by som to v rýchlosti zhrnula:
trendy farba, ktorá je hitom tejto sezóny
+ ľahké nanášanie vďaka šikovne strihanému štetčeku
sýta farba
výdrž cca týždeň

- dlhšie schne




Mám ho aj v inom odtieni červenej:)
Ako sa vám páči?

Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov