Mixa: Vyživujúci krém na ruky

16:24

Ahojte, ahojte! :)

Ako trávite tieto dni? Ja som sa konečne zabývala v novom dome, spoznala mesto v ktorom študujem a snažím sa vyplniť nejako voľný čas, ktorý mám po škole. Teda, teraz ho už mám, prvé týždne boli dosť hektické :D A priznávam, že som nejako nemala čas testovať rôzne produkty (väčšinu som zabudla nechala doma), ale všetko sa to napraví.
Dnešná recenzia bude na vyživujúci krém na ruky od značky Mixa.


Mixa je značka francúzskej kozmetiky, ktorá sa zamerala na potreby citlivej pleti. Zloženie produktov tejto značky však poteší nie len majiteľky citlivej pleti, napríklad ja si neviem vynachváliť ich micelárku. Tentokrát som siahla po kréme na ruky, kedže si ich natieram pravidelne každý deň. Pred spaním už x rokov používam výlučne len Dove, vďaka ktorému sú moje ruky vždy jemné na dotyk. Pravdu povediac mám "depku" z toho, že by som mala mať niekedy suché alebo nebodaj drsné ruky:D A kedže čas rýchlo letí a ja chcem mať istotu, na denné používanie ako prevenciu som si vybrala práve tento krém.

Krém je určený pre suché až veľmi suché ruky na každodenné použitie. Má stredne hustú konzistenciu a jemne ružovučkú farbu. Vôňa je fakt príjemná, nevtieravá, pripomína mi sladko-pudrovú vôňu rúžov.
Po použití nezanecháva mastný pocit, ľahko sa vstrebáva. Ruky ostávajú vláčne a jemné na dotyk. 
Vďaka glycerínu sú dlhodobo chránené pred vysušovaním a tiež obsahuje vyživujúci alantoín.

Moja spokojnosť je ozaj veľká, kedže mám ruky vyživené a jemné celé dni. Z môjho spolubývajúceho som si spravila pokusného králika a týždeň prinútila používať krém na jeho ruky, ktoré mal suché(až sa mu "šúpala" pokožka) a drsné. A výsledok? O čosi menej sú drsnejšie (raz nebudú vôbec:D), ale zato suché miesta zmizli úplne! :)
Odporúčam aj našim mamkám a babkám, ktoré budú určite vďačné!

Neodporúča sa používať na tvár. 
Vyvinuté a testované pod lekárskym dohľadom. Cena sa pohybuje okolo 3€ za 100ml balenie.

Máte skúsenosť so značkou Mixa?

Evka♥


You Might Also Like

0 komentárov