Ziaja: Manuka tree línia

16:08

Ahojte:)

Ako trávite tieto dni?:) Ja sa vkuse učím (dokopy som sa v živote asi toľko neučila:D). V piatok mám posledné skúšky, ktoré dúfam dám úspešne ako ostatné a na obed už konečne cestujem domov! Dnešný príspevok bude o línii značky Ziaja!

Nová línia značky Ziaja je určená na problematickú pleť (mastnú a zmiešanú) a jej názov je Manuke Tree, kedže obsahuje výťažok z listov manuka. Olej z týchto listov je antimikrobiálny, protialergický a má tiež protizápalové účinky. Tento strom rastie v Austrálii, na Novom Zélande a v Tasmánii. Kompletnú sadu tvorí čistiaci gél, denný aj nočný krém, tonikum a pílingový krém.

Ja som vyskúšala a stále používam pleťové tonikum a denný krém. Rada by som vyskúšala aj čistiaci gél z tejto rady, ale najprv musím spotrebovať už načaté. Ale poďme späť k produktom:)

astringentné pleťové tonikum 200ml, 2,80€ // normalizujúci denný krém SPF 10 50ml, 4€



Astringentné pleťové tonikum
Prvým a veľkým plus je podľa mňa určite balenie, presnejšie spôsob dávkovania, kedže je vo forme spreju. Jednoducho si nastriekate požadované množstvo na vatový tampón a očistíte pleť. Takto nie je tampón zbytočne mokrý, práve tak akurát navlhčený, čo na očistenie pleti stačí. Nezabudnite, že pred každým použitím pleťového tonika (akéhokoľvek) je potrebné najprv pleť očistiť gélom/penou/... tonikum má za úlohu stiahnuť póry a druhotne očistiť pleť od makeupu. Tento prípravok to spĺňa a navyše upokojuje prejavy akné. Hodnotím ako najlepšie tonikum aké som mala (väčšinou som síce  používala Oriflame).




Normalizujúci denný krém SPF 10:
Krém je v klasickej tube, z ktorej sa vytláča čo je tiež plus, kedže iné balenia mi prídu nepraktické, keď musím krém naberať prstom. Krém má bežnú konzistenciu, jemnú vôňu a ľahko sa vstrebáva do pokožky. Okrem antibakteriálnych výťažkov z listov manuka obsahuje napríklad čistiace zložky ako upokojujúci 
glukonát zinku alebo hydratujúcu riasu Laminaria ochloreuca. Taktiež UVA/UVB filtre a vyhladzujúci pigment.
Výsledkom je regulácia činnosti mazových žliaz, čiernych bodiek, zmatňuje a hydratuje pleť. S tým súhlasím, pretože moja pleť teraz vyzerá lepšie ako obyčajne (klop,klop), ale s reguláciou čiernych bodiek si nie som istá, kedže som žiadnu zmenu nepostrehla. Inak skvelé!

Ako sa vám pozdávajú tieto produkty? Vyskúšali ste ich alebo váhate?:)


Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov