Ziaja Men alebo Recenzuje môj chlap

15:41

Prajem pekný deň!

Dnešný článok síce bude o kozmetike, no písať ho nebudem ja, ale môj priateľ Patrik. Aby som mu to zjednodušila, napísala som mu otázky, na ktoré on odpovedal a tak vlastne zrecenzoval
 pleťový krém a sprchový gél značky Ziaja. Skvelý tip na kozmetiku aj pre vašich chlapov! :) Tak poďme na to..




1. Opíš obal a spôsob dávkovania:Plastové obaly sú tmavomodrej farby s jednoduchým a jasným popisom. Krém má objem 50ml a sprchový gél 300ml.
Čo sa mi páči, je, že otvor nie je príliš veľký a nemôže sa mi stať, že mi vyjde zbytočne veľa produktu von.





2. Akú majú produkty konzistenciu, farbu, vôňu,..?
Začnem krémom. Je bielej farby a má veľmi sviežu vôňu, ktorá mi pripomína (aj mne!) prípravky po holení, čo sa mi páči, je to presne tak, ako majú muži voňať! Rýchlo sa mi vpije vstrebe do pokožky a tá je celý deň svieža a taká vláčna?(povedala by som hydratovaná:)).
No a čo sa týka sprchového gélu..priesvitná modrá farba, vôňa rovnaká ako pri kréme, ktorá ma v sprche rýchlo prebudí. Dobre pení a pokožka mi vonia ešte dlho dlhoo.
Dočítal som sa, že produkty obsahujú alantoín a vitamínový kopmlex (provitamín B5, vitamín C,E,B6,...)



4. Výsledky používania?
Krém som začal používať v čase, keď som robil zváračské práce. To znamená, že moja pokožka bola veľmi suchá, lúpala sa a robili sa mi jemné vrásky. Denne som používal tento krém a po vyše týždni bola pleť bez suchých miest a vláčna, teda hydratovaná! A v popise sa píše:
"Redukuje nerovnosti na pokožke" čomu verím, kedže tie jemné ryhy boli do troch týždňov prečA sprchový gél? Určite najlepší aký som mal! (Doteraz používal Adidas alebo Oriflame). Voňavá a svieža pokožka je pre mňa skvelým ukazovateľom toho, že je sprcháč ozaj dobrý!

Priateľka ma už volala do Optimy v Košiciach, kde má Ziaja novú predajňu, tak by som si chcel doplniť zásoby a skúsiť aj antiperspirant. (A ja si dokúpiť čistiaci gél z línie Manuka tree).






Evka♥ Patrik!

You Might Also Like

2 komentárov