Jarní obľúbenci

19:22

Ahojte!

Ja si už užívam domov, mám 8! skúšok za sebou a som veľmi spokojná:) ešte jedna ma čaká o týždeň a potom definitívne užívam leto♥
Vonku je krásne počasie, jar prechádza do leta a ja som tu s príspevkom o produktoch, ktoré mi tú jar spríjemnili. Aký je váš jarný obľúbenec?


Začala by som dekoratívnou kozmetikou. Top produktmi sa pre mňa stala dvojica Lasting Finish 25hr od Rimmelu. Za tento hydratujúci make-up som dokonca vymenila svoj obľúbený BB krém. Má stredné krytie, čo nevadí, kedže nedokonalosti ešte prekrývam korektorom, ale absolútne sadol na moju zmiešanú až problematickú pleť. Ľahko sa nanáša, nerobí mi suché miesta a absolútne sa prispôsobil tónu mojej pleti (mám ho v č. 201 classic beige). Pleť vyzerá dlhšie matná, no úprimne tých 25 hodín to nie je :D.
Čo sa týka púdru, mne absolútne pripomína klasický Stay Matte (môj najobľúbenejší), akurát v praktickejšom balení a s tým, že sa dá použiť aj namokro.


Druhou dvojkou sú vecičky z telovej kozmetiky. O sprcháči ste si mohli prečítať nedávno - tu. Jemná vôňa, po použití hebká pokožka, neuveriteľná cena. A už len podľa názvu Spring awakening je jasné, že do tohto príspevku patrí!

Po sprchovaní je zvykom natrieť sa telovým mliekom - v tomto prípade len pohodlne nastriekať! Toto mliečko u mňa ašpiruje na najlepší produkt značky Balea a prečítať o ňom viac si budete môcť už v nasledujúcom príspevku!


Tento lak ste už na blogu mohli vidieť minulé leto - tu, ide o krásny odtieň Lilac Silk z rady The ONE od Oriflame. Krásna, jemná farba sa mi v jari veru hodila.
Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov