Belšie zuby so slovenským White look!

14:22

Ahojte!

Dnes som tu s príspevkom, ktorý mi zabral dosť času, no je konečne tu! A čoho sa týka? Témy zuby! Každá z nás určite túži po krásnom hollywoodskom úsmeve ako z filmov. Niektoré majú pekné zúbky od narodenia, iné nie, no jedno chceme všetky - mať ich biele!
Je už bežné, že si ich mnoho ľudí dáva bieliť u svojich zubných lekárov, no povedzme si úprimne, nejde o lacnú záležitosť.

Práve preto som rada, že sa na slovenskom trhu objavil systém na domáce bielenie zubov White look! Najprv si však predstavme spoločnosť VITAPRODUKT, ktorý tento systém vyrába. :)

Najlepšie je to, že ide o slovenského výrobcu, ktorý vyrába už 20(!) rokov, no do minulého roka svoje produkty vyvážali do zahraničia, najmä Česka a Poľska. Všetky produkty sa vyrábajú v Kežmarku so zásadami a predpismi Slovenskej republiky a EÚ a nič sa nedováža z tretích krajín (hmm, palec hore!).


Ja som tento bieliaci systém zaregistrovala vďaka známym osobám zo Slovenska, najmä keď ho na sociálnych sieťach chválila moja obľúbená moderátorka Barborka Rakovská, či speváčka Dominika Mirgová. Slováci si cenia naše výrobky a o to viac, keď sú s nimi veľmi spokojní.


O aké produkty ide?

 V ponuke je bieliaci systém, ktorý je neperoxidový a dve enzymatické zubné pasty. Tie majú nízku abrazivitu (neničia zubnú sklovinu tak, ako iné bieliace pasty) a obsahujú enzýmy, ktoré rozpúšťajú zafarbenie na zuboch.


10 dní
do 7 odtieňov belšie zuby


Ako bielenie prebieha a funguje?

White look systém na bielenie zubov 
Výrobok obsahuje tvarovateľné zubné nosiče, ktoré sa prispôsobia zubom a bieliaci gél. Najprv si zuby vyčistíte zubnou pastou Intensive. Potom sa do nosičov vytlačí cca 1ml gélu a rovnomerne ho rozotriete. Nasadia sa na zuby a nechá sa pôsobiť približne 20 minút. Po kúre si zuby len opláchnite len čistou vodou.
O tom, ako sa starať o nosiče sa dozviete v letáku pri produkte, ak sa ho rozhodnete vyskúšať.
 Prvé efekty bielenia sa objavia už po 5 dňoch. Čas potrebný na vybielenie zubov je rôzny, podľa individuálnej potreby a bielenie sa môže predĺžiť aj na 14 dní.

Zubná pasta Intensive
Je určená na každodenné použitie. Prinavracia zubom prirodzenú bielosť, znižuje riziko zubného kazu a citlivosť zubov. Táto pasta samotná dokáže vybieliť zuby pri pravidelnom používaní až o 2 odtiene a pritom nenarúša zubnú sklovinu.

Zubná pasta Enzyme
Pôsobí antibakteriálne a odstraňuje zafarbenie spôsobené fajčením, pitím kávy a pod. Taktiež bojuje proti citlivosti zubov a je vhodná na každodenné použite.



Ako prebehlo bielenie u mňa:

Na začiatku som si určila farbu zubov pred kúrou, pozerali sme celá rodina /podľa vzorkovníka to nebolo najľahšie) :D a zhodli sme sa na čísle 6-7. Odfotiť to bol ozaj problém, ale snáď to vidíte aj vy podobne. A začala som s bielením. Systém som používala 2-krát denne: ráno som si privstala, umyla zuby pastou Intensive, nasadila násadky s gélom a po 20 minútach si už len ústa vypláchla vodou. Večer som to takto opakovala. A výsledok? Po 6 dňoch som si všimla rozdiel,také 2 odtiene. Po skončení kúry musím skonštatovať, že zuby sú ozaj belšie, no v mojom prípade tak o 3-4 odtiene a najmä vo vnútorných kútikoch. 
Myslím si, že sa táto kúra hodí viac ľudom, ktorý majú zuby „žlté“ od fajčenia, či pitia kávy, kde bude rozdiel viditeľnejší. 

Aké sú teda výhody?
 kúra v domácom prostredí 
 možnosť prispôsobenia si času aplikácie a množstva 
 prvé výsledky už po 5 dňoch 
 POZOR! vybielenie do 7 odtieňov (neviem prečo, ale ja som žila od začiatku v tom /a tiež na iných blogoch som sa dočítala/, že sľubuje vybielenie o 7 odtieňov)
 cena: zakúpite približne za 20€ v sieti našej obľúbenej dm drogerii 
 slovenský výrobok 
 klinický testovaný

Tak čo baby skúsite? Dajte vedieť! Viac informácii na: whitelook.sk.



Evka♥

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Teda slovenský produkt a ešte z východu, tak to si musím kúpiť, je skvelé, že sa aj Slovensko konečne začína angažovať v tomto priemysle. Zatiaľ poznám jedine značku Soaphoria, ktorá vyrába telovú kozmetiku a rôzne oleje a mám z toho obrovskú radosť.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť