Balea leto / Čo sa oplatí

15:59

Ahojte!

Toto leto bolo plné noviniek z našej obľúbenej dm drogérie. Konkrétne značka Balea, ktorá oslavuje už 20 rokov existencie, priniesla množstvo produktov, ktoré sa oplatí vyskúšať.
Tak sa poďme hneď na niektoré pozrieť!


Prvý produkt, ktorý používam celé leto je Deo roll-on Active - antiperspirant. Teda, na obale píše anti-transpirant, aj keď priznávam, že netuším prečo. Ide teda o prípravok proti poteniu. Z mojich starších článkov viete, že používam len takéto guľôčkové, pretože spreje mi vôbec nevyhovujú. Balenie je akurát "do ruky" a má 50ml. Má sviežu vôňu, ktorá dokonca vydrží aj nejakú dobu po nanesení. Sľubuje 48 hodinovú výdrž, (úprimne, taký produkt ani neexistuje) ale ja som si ho dávala vždy ráno a mala som pokoj po celý deň, takže ak netrpíte nadmerným potením určite budete ako ja spokojné. Navyše jeho cena je 1,49€ ;-) 



Keď som na dm instagrame zbadala príspevok s týmto produktom, hneď som si ho písala na nákupný zoznam. Som obrovská milovníčka všetkých balzamov a olejčekov na pery, denne si ich natieram niekoľkokrát. A kedže je v mojej najobľúbenejšej variante - kokosovej, nebolo o čom a už bol v košíku.
Ide o olej na pery, ktorý ich má hlavne hydratovať. Olejček je trocha hustejší, najprv som mala problém s nanášaním - aplikátor je gulička - nevedela som či už mám potrebné množstvo na perách a zdalo sa mi, že sa ťažšie nanáša. No po pár aplikáciach som "ako na to" prišla.
Hydratuje naozaj super a po používaní už nemávam "šupinky" na perách, takže je aj skvelým podkladom pod rúž. Ja som na ňom už závislá... :-)
Kúpila som ho za cca 2,69€, no počas septembra ho kúpime za 2,09€!


Ďalší produkt, ktorý vám chcem predstaviť som dostala na testovanie. Ide o sprchovací gél s kokosovou vôňou a trblietkami. Gél je klasickej konzistencie, no prekvapila ma jeho modrá farba :) Vôňa je sladká, nie typická kokosová. Dobre pení a jediné čo by som vytkla sú práve spomínané trblietky. Počas umývania si ich všimnete, no po osprchovaní na tele ich teda na tele nenájdete. Mne to nevadí, ak by som sa chcela "trblietať" napr. niekde večer na párty použijem telový krém :-)
Inak obsah gélu je 250ml a cena cca 1€, takže za vyskúšanie stojí.



Posledným produktom, ktorý dnes spomeniem je tiež sprchovací gél z limitky venovanej 20. výročiu značky Balea. Na nákupe sa vždy zastavím práve pri sprcháčoch a jeden vždy vyskúšam. Veď za tie nízke ceny bodaj by nie.
Naposledy som s takto vybrala práve tento, ktorý ma zaujal najviac a to práve neskutočne sviežou a šťavnatou vôňou - ostružiny a fialka. Gél má redšiu konzistenciu fialovej farby a skvele pení. Najväčším plusom je už spomínaná vôňa, ktorá vás doslova nakopne!

Skúsili ste niektorý z týchto produktov alebo vás zaujal? Dajte vedieť! :-)



Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov