Ziaja hýčkanie

19:05

Pekný deň!

Opäť sa hlásim s novým článkom! :) Viem, že poslednú dobu je ich oveľa menej, ale predsa len je leto, snažím sa využiť každú chvíľu, hlavne nesedieť doma a verím, že ani vy toto obdobie nesedíte doma za počítačom! ;-) Až sa ochladí a nadíde jeseň, času na blog bude viac. Ochladilo sa už aj tento týždeň (tak som zapla notebook a začala písať) a tým sa dostávam aj k dnešnému článku...

Možno to robíte aj vy, podvedome v sprche siaham po sprchovacom géle podľa počasia. Ak je vonku teplo vyberám svieže vône, ak chladnejšie, niečo jemné a upokojujúce. A tak sa na rad dostali 2 produkty značky Ziaja - krémové sprchové mydlo s argánovým olejom a telové maslo kozie mlieko.


Tento sprcháč bol na mojom Ziaja wishliste, takže už je na ňom o produkt menej :) Zaujal ma najmä tým, že obsahuje prírodný argánový olej, ktorý je v kozmetickom priemysle veľmi obľúbený. Obsahuje veľa vitamínov a udržuje pokožku mladistvú, napnutú a hydratovanú. Má redšiu, krémovú konzistenciu a veľmi príjemnú vôňu. Navyše stačí ho naniesť naozaj málo, pretože dosť dobre pení. A kedže jeho objem je 500ml a cena do 4€, niet pochýb, že sa skutočne oplatí! :) 


O tomto telovom masle som už počula mnohé chvály, no veľmi ma nelákal, lebo som si nevedela predstaviť čo mám čakať pod pojmom "kozie mlieko", možno to bol len podvedomý odpor z detstva. Aké veľké prekvapenie ma čakalo! Hneď na prvý "čuch" si ma získalo. Absolútne príjemná, čistá vôňa takej... jemnosti. Má dosť hutnú konzistenciu, ale rozotiera sa ľahko. Je určené na normálnu a suchú pokožku. Obsahuje komplex z kozieho mlieka, olivový olej, vitamín E aj OMEGA 3 a OMEGA 6, čiže pokožka ostáva hydratovaná a predchádza sa jej starnutiu.
Ja ho využívam najmä na nohy po holení, ktoré si vyžadujú starostlivosť.

Myslím, že teraz, keď už prichádza chladnejšie počasie, je skvelou voľbou. V lete ma bavilo kokosové či mangové inej značky, no ako som už spomínala na rad prichádzajú jemné vône. Strašne sa mi hodí k myšlienke, že v zime prídem domov, dám si teplú sprchu a natriem sa práve kozím mliekom! :D


Skúšali ste už tieto produkty? Aké skúsenosti máte so značkou Ziaja?


Evka♥

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Doposiaľ som mala od Ziaje len sprchový gél Oliva, ale ten bol fakt skvelý, lepší som asi doposiaľ neskúšala, pekne voňal, veľmi dobre penil, bola som maximálne spokojná.
    Janka Bianka

    OdpovedaťOdstrániť