2016

15:09

Ahojte! 

Prajem vám v novom roku len to najlepšie!

Prvý týždeň nového roka máme za sebou a ako to býva (každý rok :D) ľudia si dávajú rôzne predsavzatia a ciele, ktoré by chceli v novom roku splniť :-) Prestanem fajčiť, začnem chudnúť/naberať svaly, učiť sa, ... a ja nie som výnimka :-D vždy si stanovím nejaké ciele, ale s mojou slabou vôľou mi vyjde máločo. Druhý polrok 2015 bol však v mojom živote poznačený rôznymi životnými zmenami a tak som odhodlaná plniť si tie svoje ciele ešte viac! Čo by som teda rada v roku 2016?

1. Ostrihať sa


Na takouto zmenou som uvažovala od leta, no vôbec som sa neodvážila a tak som to stále presúvala. Nakoniec som si povedala, že práve takto vojdem do nového roka - s nejakou aj viditeľnou zmenou, nech mi pripomína, že tento rok má ich byť pre mňa plný. Prvá fotka je zo štedrého dňa a druhá z 30.12. Vlásky sa mi zdali už bez života a tak pre ich nový dych z nich odišlo 38 cm a musím priznať, že to vôbec neľutujem a som spokojná :-)

2. Myslieť pozitívne



A bodka. Len neriešiť v živote hlúposti. Na nejaké veľké motivačné citáty či dokonca sedenia ja nie som a nemyslím si, že by náš život mohli ovplyvniť nejakí tí rečníci, ktorí hovoria o motivácii a zmenách v živote, bla bla blaa. Takže na také veci sa nechystám :D. Sama sa budem snažiť byť viac pozitívna :-)

3. Jesť zdravšie


Áno, áno. Už x-krát som sa snažila žiť zdravšie, no zakaždým to dopadlo fiaskom. Moja slabá vôľa a to, že sa nedokážem "trýzniť" nejakým jedálničkom, ktorý okamžite nasadím to tak zariadili. No tentoraz na to pôjdem pekne pomaly, len postupne obmedzovať sladkosti a pečivo. To je všetko, žiadne "prestanem jesť to a to". Držím si palce!

4. Naučiť sa po nemecky


Alebo samovražda. No v lete by som rada strávila čas vo Švajčiarsku a už nechcem byť závislá od tety, ktorá v obchodoch či reštauráciach rozprávala za mňa. Takže verím, že sa na mňa nejaké základy nalepia a môj pobyt tam už bude bezproblémový. Okrem toho aj priateľ by rád šiel za prácou do Nemecka, takže ho podporím tým, že sa budem tento jazyk učiť spolu s ním :-)

5. Dovolenka


V lete 2015 som na žiadnej dovolenke pri mori nebola. Robila som si totiž cez leto vodičák a priateľ prestúpil do novej práce, takže si nemohol dovoliť hneď odísť preč. Dúfam, že tentoraz nám to už vyjde a okrem oddychu pri mori by som znova rada navštívila krásy Slovenska :-)

6. Mať skvelý rok
Nájsť si nejakú fajn brigádu, lepšie si organizovať veci, viac sa stretávať s priateľmi, zlepšiť sa v šoférovaní, ísť na poznávací výlet, ... a mnoho ďalších. Verím, že na tento rok budem spomínať len v dobrom!


Najväčším mojim želaním však je, aby boli moji najbližší zdraví a šťastní.
Denno denne sa za to modlím a dúfam, že sa budeme mať dobre minimálne tak ako ten predošlý rok!♥


A čo vy?

Evka♥

You Might Also Like

1 komentárov