NEW IN z dekoratívnej kozmetiky

18:47

Pekný deň prajem!

Ako si užívate "zimu"? Ja mám práve skúškové obdobie, predo mnou sú ešte 2 skúšky a poviem vám najradšej by som bola doma! Pretože u nás je práve všetko krásne zasnežené (ešte som túto sezónu ani sneh nezažila!) a tu v Trnave to vyzerá ako mrazivá jeseň :-( Po takej zime sa mi nikam nechce chodiť a to by som si veru rada vyvetrala hlavu od skúšok. Jediné miesto, kam sa premôžem (:-D) ísť, je nákupné centrum, odkiaľ si vždy prinesiem nejakú maličkosť (vždy sa nájdem dôvod, prečo si zaslúžim potešiť sa :-D).
O posledných kúpených kúskoch - tentokrát z dekoratívnej kozmetiky, je dnešný článok!


V jeden večer som zablúdila na stránku www.pupamilano.sk, kde ma zaujali produkty ešte z jesennej kolekcie SOFT&WILD, ktoré boli dokonca na akcii. Hneď som si vybrala dva očné tiene, rúž a lak na nechty. Na druhý deň som sa vybrala do predajne, no čakalo ma sklamanie, kedže nie všetky odtiene zodpovedali fotkám. To sa stáva, preto radšej nakupujem v kamenných predajniach :-) Nakoniec som si kúpila očný tieň a lak na nechty.


Očný tieň som si vybrala v odtieni 003 Chic Gold. Tieň je asi o odtieň svetlejší ako pod sklíčkom na fotke a dá sa použiť na sucho aj mokro. Je to ozaj pekná a veľmi jemná farba, má perleťový shimmer. Na sucho však málo výrazná, preto je podľa mňa vhodná na zvýraznenie vnútorného kútika oka, avšak na mokro je už oveľa intenzívnejšia. Malé plus má za mňa aj obal - ten zvierací vzor je z plyšu. Niekedy mi je ľúto vyhodiť obaly, ak sú niečím iné, zaujímavé.

Lak na nechty je v odtieni 129 Soft Rose Nude. Ide o lak s gélovým efektom a objemovou textúrou, ktorá má zaručiť "plný" povrch nechtu. S tým aj súhlasím. Farba je pekná - od cukríkovo ružovej do jemnej lososovej, páči sa mi, no zrejme by sa mi viac hodila v lete, keď budem mať ruky opálené - lepšie vynikne. Čo sa týka výdrže, je to dosť slabota, po takých dvoch dňoch sa začne pri krajoch lúpať. Oba produkty som kúpila za výhodnú cenu 3,95€.



V dmku som si konečne kúpila korektor od Catrice - camouflage cream. Strašne dlho som si naň robila zálusk, no doma som mala hneď niekoľko korektorov, ktoré som chcela vyničiť skôr. Vybrala som si odtieň 010 Ivory. Korektor je v takom kelímku, nanášať ho prstami je trocha nepohodlné, preto konečne vyťahujem štetec určený na korektor. Má krémovú konzistenciu a naozaj dobre sa s ním pracuje (treba ho však zapracovať ozaj "pečlivě"). Kryje skvele, no výdrž po celý deň nečakajte. :-) Cena je 3,29€.


Balzam na pery je asi viac z kategórie starostlivosť ako dekoratívna kozmetika, ale je to len o uhle pohľadu ;-)
Ako maniačka balzamov na pery som ho musela mať. Tento konkrétne je s "príchuťou" kokosového orecha a má 10ml. Ako prvé vás omámi skvelá vôňa, príde mi viac prírodnejšia ak ho porovnám napríklad s kokosovým olejom na pery od Baley. Konzistenciou by som ho prirovnala k zahustenému mlieku :-D Malé pozor! dávam pri nanášaní - kedže je bielej farby aj pri nanesení na pery sa vytvorí biely povlak, ako keby ste si pery nakrémovali, no po malej chvíľke (minútka-dve) sa úplne vstrebe. Pery pekne hydratuje a vyzerajú ako by ste na nich mali jemný lesk. Výdrž je pre mňa priemerná, no ja si už roky pery natieram aj niekoľko krát denne. Jeho cena je cca 3-4€.



Nakoniec tu mám staré dobré 2 produkty značky Maybelline. Prvým je púder na mastnú a zmiešanú pleť, ktorý ju má hlavne zmatniť. Balenie je obyčajné - tu by sa mi hodilo zrkadielko, kedže ženy sa chcú vidieť, keď si chcú prepudrovať lesklú pleť. Som s ním rovnako spokojná ako s púdrom Stay matte od Rimmelu. Pekne zmatní a zjednotí farbu pleti.
Druhým je maskara Colossal 
Volum´ Express, ktorá je trhu už roky, no vždy sa k nej striedavo vraciam. Hrubé kefky mi vyhovujú najviac. Táto sľubuje hlavne objem - čo je aj pravda, riasy mám po nej hustejšie, no nie dlhšie ako pri iných.


Evka♥







You Might Also Like

0 komentárov