Ziaja: olivové sprchové mydlo + info: vernostný program

8:01

V roku 2015 sa medzi moje TOP značky dostala Ziaja, o ktorej ste si už mohli na blogu čo to prečítať. Medzi moje najobľúbenejšie produkty určite patria tie z línie Manuka tree, ktoré majú skvelé účinky na moju problematickú pleť (nový článok čoskoro), a sprchovacie gély! O jednom bude aj tento článok :-)

Okrem toho koncom roka Ziaja otvorila predajňu aj v Trnave, takže som dvojnásobne rada, že si môžem ísť nakúpiť aj osobne. Samozrejme hneď začiatkom decembra som (šla nakúpiť kozmetiku pre blízkych na Vianoce) si nakúpila všetko, čo som chcela ešte vyskúšať, a tak mi pribudol napríklad nevädzový očný krém, balzam na pery - kokosový orech, šampón s bio-sírou, ... možno spravím recenziu aj na ne :-)

INFO: pri každom nákupe nad 10€ dostanete vernostnú kartičku, s ktorou zbierate pečiatky - 1 nákup nad 10€ = 1 pečiatka a za 6 pečiatok získavate produkt v hodnote 10€ podľa vlastného výberu. Ponuka platí od 8.12.2014 do 31.12.2016 podľa oficiálnej stránky, no buď je chyba v dátume (2014) alebo na kartičku predavačka pri mojom nákupe zabudla, kedže som ju nedostala :-( Tak nabudúce.




Ako môžete vidieť na fotke, keď som si spomenula, že nemám sprchovací gél odfotený na blog, bola už viac ako polovica minutá a pri tom balenie má 500ml a pri používaní stačí "kvapka" :-) Oficiálne, aj keď neviem prečo, ide o gélové sprchové mydlo, ktorého hlavnými zložkami sú olivový olej a provitamín B5. Je určený na všetky typy pokožky.
Ja som asi jedna z mála, no olivy mi chuti, ale v kozmetike som ešte výťažky z nich nemala pokiaľ si pamätám. Zvedavá som bola najmä na vôňu - tá je svieža, ale cítiť ju len ako jemnú, takže nijak neprekáža.
Ako som spomínala, naozaj stačí kvapka mydla na špongiu, kedže skvele pení. Pokožku má umyť, hydratovať a zjemniť. Po umytí mám však pokožku jemne napnutú, takže určite nezabudnite na telové maslo/mlieko :-)
Cena je 3,41€ čo je za takéto balenie určite plus!

Navyše, toto mydlo sa môže pochváliť aj pozitívnym hodnotením inštitútu "Centrum zdravého dieťaťa" a je vhodný už od 3 rokov.




Evka♥

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Tento sprcháč je vynikajúci, penil veľmi dobre a tá krásna vôňa, navyše pokožku vôbec nevysušuje.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť