4 kroky k čistej pleti | Ziaja manuka tree

20:49

Ahojte! 

Dnes mám pre vás článok o mojej večernej starostlivosti o pleť a rada by som možno inšpirovala aj iné slečny, ktoré ju majú problematickú. Mastná pleť, akné, jazvičky, podľa "nálady" suché miesta...to trápi aj mňa, no s pravidelnou starostlivosťou som s tou mojou oveľa spokojnejšia.

Tieto produkty z línie Manuka tree používam každý večer, sú určené práve na mastnú a problematickú pleť a značka Ziaja má už v mojej kúpeľni pevné miesto. Všetky produkty sú dermatologicky a alergologicky testované.

A čo je to manuka tree? Po slovensky balmín metlatý, je zelený ker s výraznou bylinnou arómou, ktorý ma domovinu v Austrálii a na Novom Zélande. Med, ktorý obsahujú kvety má protizápalové, hojivé a antiseptické účinky. Všetky časti tejto rastliny obsahujú liečivé sinice, preto sa destiláciou z nich získava olej :-) Je 10x účinnejší proti plesniam ako tea tree, používa sa na hojenie rán, vredov, ekzémov a samozrejme akné. :-)


Normalizujúci čistiaci gél -  používam každý večer na umytie tváre po odlíčení. Dokonale čistí a nedráždi pleť. Plusom pre mňa je, že neobsahuje mydlo a pleť po očistení neostáva suchá. Používam ho tri mesiace a (klop,klop, nech nezarieknem) mám túto dobu výrazne menej vyrážok na tvári, takže každý večer povinne absolvujem čistenie, aby som im predišla :-) Aby som nezabudla, balenie s takýmto dávkovačom je veľmi praktické, ja už napríklad viem, že mi stačí jedna "pumpička" (stlačenie) na celú tvár a zbytočne neplytvám obsahom. 200ml balenie za cca 4,17€ sa oplatí hoc i len vyskúšať.

Astringentné pleťové tonikum - po očistení prichádza na rad tonikum, ktoré by nemalo pri čistení chýbať! Sťahuje póry a upokojuje prejavy akné. Toto tonikum môžem odporučiť na mastnú a problematickú pleť všetkými desiatimi! Mám druhé balenie, a aj keď ním nešetrím strašne pomaly sa míňa. Viac o ňom som písala (pred rokom!) tu: klik :-) 


Nočný krém s kyselinou mandľovou - tretím krokom je nanesenie krému. Každá pokožka si to vyžaduje a ani mastná nie je výnimkou. Hydratáciu potrebuje taktiež, a ak sa v jednom produkte pre takúto pleť spoja práve hydratačné a čistiace aktívne zložky výsledkom je zaručene svieža pleť bez akné! Obsahuje kyselinu mandľovú, antibakteriálny výťažok z listov manuka a upokojujúci glukonát (neviem síce čo to je, ale funguje to :-D) zinku. Krém nie je veľmi hutný a ľahko sa rozotiera. Jeho výsledky sledujem vždy ráno, keď si rukami prejdem po tvári, ktorá je vyhladená a hydratovaná. Balenie 50ml kúpite za približne 5€.


Korektor poaknóznych zmien - tento produkt má za úlohu urýchliť samotné hojenie akné aj poaknózne zmeny - rozumej červené fľaky, jazvičky a pod. Obsahuje vysokú koncentráciu aktívnych zložiek. Nanášam si ho v malom množstve priamo na miesto, kde sa nachádza vyrážka či začervenanie a jemne ho vklepem. Čo sa týka začervenania, ktoré už nejaký čas mám nepozorujem zmeny, no ak si ho nanesiem priamo na vyrážku do dvoch dní je preč a bez stopy. Tento korektor s tenkým dávkovačom má 15ml a kúpite ho do 5€.

Kompletnú Ziaja ponuku si určite pozrite na oficiálnej stránke ziaja.sk a nakupovať za skvelé ceny môžete na ich e-shope dobrakozmetika.sk.
Ak by ste si chceli doslova siahnuť na produkty osobne, mám pre vás skvelú správu - Ziaja predajne sa pomaly rozširujú po Slovensku a nájsť ich už môžete v Košiciach(Aupark), Trnave(City Arena), Poprade(Forum), najnovšie v Trenčíne(Prior) a niečo sa chystá aj v Bratislave! ;-)

Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov