Odličovanie doma i na cestách | Balea

20:10

Pekný deň!

Myslím, že sú to dva roky čo sa odličujem výlučne len micelárnymi vodami. Vyskúšala som ich viacero - niektoré mi vyhovovali (na prvom mieste je u mňa Bioderma a potom Mixa) a iné zas nie (napr. L'Oréal micelárky mi nesadli, dekoratívnu kozmetiku vedia lepšie!). Preto som sa potešila, že môžem vyskúšať ďalšiu novinku - tentokrát od dm-kovskej značky Balea. Okrem tejto vody som dostala aj čistiace obrúsky, s ktorými som, žiaľ, ešte nikdy dobrú skúsenosť nemala. Tieto ma však po rokoch prinútili zmeniť názor! Veď si prečítajte.




Micelárna čistiaca voda, 400 ml, 3,69€:
Najväčším plusom tejto vody je to, že nie je parfumovaná. Neviem ako vy, ale ja pri odličovaní a všeobecne pri čistení tváre nerada používam produkty s vôňou. Príde mi to, ako keby som si na seba dávala práve viac chémie a nie sa čistila. Tiež sa mi páči, zvolená fialová farba na obale, čo vlastne nie je podstatné, no mňa rozhodne zaujala :-D.
Čo sa týka samotného čistenia som spokojnejšia viac ako som čakala. Pekne odličuje, pleť po nej neostáva červená a oči ma neštípu. Aj na dotyk je po použití jemná.
Myslím, že za danú cenu poriadne zamieša karty na trhu s micelárkami. Ak by som ju mala umiestniť v mojom rebríčku, dala by som jej krásne 2. miesto, kedže cenou posunula Mixu na to tretie. Sama som prekvapená a dávam palec hore!




Micelárne čistiace utierky, 25 ks, 1,89€: sú určené pre citlivú pleť, no neublížia ani inej :-)
Tieto obrúsky sú pre mňa najväčším prekvapením. Možno viete, a možno nie, že čistiace obrúsky nemám práve v obľube. Zrejme preto, že ak už som nejaké vyskúšala, boli parfumované a ako som už vyššie spomenula, neznášam to. Ak som nejaké vyskúšala na cestách ihneď som sa po nich vyhádzala. Preto som ich prestala úplne používať.
Na konci minulého roka som otestovala jedny práve od Baley, no práve pre parfumáciu ma nepresvedčili. 
A hľa, po takmer polroku prišla novinka v podobe týchto micelárnych utierok - super nápad, že? Balenie obsahuje 25 kusov a ladí s micelárkou vo fialovej farbe :-)
Ako prvé spomeniem vôňu - je úplne jemná, ako čistiaca voda, takže už len to ma potešilo! Obrúsky neobsahujú alkohol ani olej, a aj tak čistia super! Nijako nedráždia a hlavne, nevyhádzala som sa z nich! 
Najlepšie využitie je brať si ich so sebou na cestovanie, ja sama som posledné dva víkendy strávila mimo, takže mi "bodli" a nemusela som si brať iný odličovač :-) Odkladám na ďalšie cesty! 

Evka♥


You Might Also Like

2 komentárov

  1. výborný článok a určite si pozriem tie odličovacie odrúsky v drogérií:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obrúsky vyzerajú skvelo, poobzerám sa po nich. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť