Suché a vlnité vlasy? | Dove

17:31

Ahojte!

Ak sa medzi vami nachádzajú slečny, ktoré majú vlnité či celkom kučeravé vlasy, mám tu pre vás tip na starostlivosť, s ktorou budú krásne vyživené a podporí ich prirodzene pekný vzhľad. 


Ide o trio produktov - šampón, kondicionér a masku, s názvom Quench Absolute, ktoré sú určené špeciálne na suché a vlnité vlasy. Neviem, ako vnímate značku Dove vy, ale pre mňa je jednou z TOP v starostlivosti z drogérie. Už v starších článkoch som sa o nej zmieňovala, napríklad, že si snáď 15 rokov každý večer natieram ruky klasickým krémom pred spaním (bez toho vlastne ani nezaspím).


Už len obaly týchto produktov pôsobia luxusným dojmom. Obsahujú Omega9 a Buriti olej, ktorý má vlasom dodať lesk a výživu - tento rad produktov na vlasy narozdiel od iných obsahuje až 4x viac výživných látok!
Doma sa nám rozbehlo veľké testovanie, ktorého sa ujala moja sestra - tá má odmalička vlasy kučeravé, no nejako s tým nieje doteraz zmierená :-D Mne sa naopak jej vlasy páčia, pretože ja ich mám prirodzene jemne vlnité, tak ma štve, že je to niečo medzi rovnými a kučeravými.
Po mesiaci skúšania mi zdelila nasledovné: šampón a maska sú skvelé! Po umytí a ošetrení maskou sa jej kučery dali pekne dokopy a vyzerajú oveľa zdravšie. Ja som si rozdiel všimla len v tom, že sa mi zdajú lesklejšie, také ako keby bola ich farba intenzívnejšia. Že sa dostavia výsledky som očakávala - veď ide o dobre známu značku a vylepšené produkty. Čo ju však neoslovilo bol práve kondicionér - po použití dua šampón a kondicionér sa jej vlasy dosť mastili. Zrejme aj tu platí, že každé vlasy potrebuj niečo iné.



Cena týchto zázrakov na vlasy sa pohybuje do 5€ :-) tak čo, oslovili vás?



Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov