Z každého rožka troška | NEW IN

14:07

Ahojte!

Ako sa máte? :) Musím povedať, že ja mám toho teraz dosť! Začína mi skúškové obdobie, tak mi držte palce! Na nálade mi nepridáva ani počasie, kedže to vyzerá, že ani nie je máj a ja mám pre vás v pláne nafotiť niečo vonku, no musím asi poriadne striehnuť na pekný deň.
Dnes som si pre vás pripravila článok s novinkami, ktoré mi doma pribudli za poslednú dobu, no kedže je ich hojne, bude mať nabudúce pokračovanie. Určite mi dajte vedieť, čo z týchto vecí máte a ako ste s nimi spokojné! :-)


Tieto vecičky od Cien mám doma už mesiac, kedže som neodolala novinkám v Lidli. Veľmi milo ma prekvapili, najmä maska, ktorá pekne čistí a pleť je po nej hebunká! Kedže už začala tenisková sezóna, každý deň používam aj sprej na nohy, ktorý ma sviežu vôňu a pôsobí proti poteniu. Po tom, čo som si ostrihala vlasy si ich častejšie žehlím a tak som siahla aj po ochrannom spreji pred teplom - nemám mu čo vytknúť, vyhovuje mi viac ako oleje. No a vzala som si aj dva krémy - jeden na ruky a jeden na nohy. Krém na ruky je klasický a má jemnučkú vôňu a ten na nohy som hodila do košíka omylom, ale v lete ho určite využijem :-)



V poslednom NEW IN článku som vám ukazovala moju obľúbenú maskaru od
Maybelline a teraz mi pribudli dve novinky tejto značky. Prvá je vlastne novinka zimy Lash sensational Intense black, čo je vylepšená verzia klasickej, no čierna je intenzívnejšia. Každý si ju vychvaľoval, no ja nie som až tak veľmi spokojná. Je dobrá, ale od Maybelline som mala aj lepšie. K nim patrí napríklad aj horúca novinka Push Up Drama! Táto sľubuje efekt umelých rias a ja som nadšená, aj keď som ju mala len pár krát. Dlhé a výrazné mihalnice po použití ma presvedčili, že táto novinka im vyšla! Určite si omrknite recenzie na FB Maybelline CZ/SK.




K týmto produktom nemám čo povedať :-) Viete, že som maniak na balzamy a tak som si do zásoby v dm-ke hodila do košíka môj obľúbený olejček. A v Mlynoch v Nitre som narazila na stánok Soaphoria, takže som okamžite brala balzam na pery "Berry", ktorý tak úžasne sviežo a ovocne vonia, že ho mám chuť zjesť!


Samozrejme tu mám aj moju obľúbenú Ziaju. Konkrétne ide o novinku - micelárny gél Uhorka & Mäta. Ako produkt na čistenie pleti znie rozhodne zaujímavo a tak som ho zaradila k mojej rannej hygiene. Je určený na všetky typy pleti a obsahuje PHA kyseliny. No má výhodu navyše, ktorú v teple určite oceníte! Okrem toho, že pekne čistí, jemne pení, jeho vôňa je osviežujúca je dokonca aj mierne chladivý! Zaujímavé, že? Ja oceňujem aj aplikátor, kedže pumpičky mi prídu najpraktickejšie. Určite ho obkukajte v niektorej z predajní alebo na webe ziaja.sk či www.fortis-slovakia.com. Cena je 4,39€.



O tomto vynovenom penovom makeupe Dream matte mousse od Maybelline som počula len pekné veci, takže som sa potešila, keď som ho dostala. Na prvé testovanie som zistila, že pekne kryje a je jemný, no mám ho v trocha tmavšom odtieni, takže si ho nechávam na leto, kedy sa jeho ľahké zloženie bude hodiť. Navyše obsahuje aj SPF 15.


Garnier prišiel na trh s podľa mňa najvydarenejšou micelárkou! Ide o novinku - dvojfázovú vodu 3v1, ktorá čistí odolný makeup. Ak sa vám teda niektoré šminky ťažko odličujú určite siahnite po tejto micelárke! Obsahuje argánový olej, takže je pleť po odlíčení hebká a nevysušená. Ja ju používam denne, o čom svedčí aj takmer minuté balenie a môžem len odporúčať! :-)


Dvakrát týždenne pri čistení tváre používam aj túto konjakovú špongiu. Ak ste o nej ešte nepočuli, konjaková špongia sa vyrába z rovnomennej rastliny, ktorá je bohatá na minerály, vitamíny a vlákniny. Táto od Ebelin obsahuje navyše zelený čaj. Má masážny a čistiaci efekt a je vhodná na všetky typy pleti. Stačí, keď si ju namočíte, aby zmäkla a môžete si ňou len tak prechádzať po tvári alebo pridať čistiaci gél. Ide o také rozmaznávanie pleti :-) 


Ako som spomínala, vlasy si v poslednej dobe častejšie žehlím a tak som si kúpila aj tento olejček od Garnier na ochranu pred teplom, ktorý používala moja spolubývajúca a ja som sa úplne zamilovala do tej vône! Obsahuje rôzne ochranné oleje, chráni pred teplom a naozaj krásne prevonia vlásky, no mne ich robil dosť mastné, a kedže ich mám mastné aj bez toho, využívam radšej spomínaný sprej od Cienu.


A poslednou vecou, ktorú vám ukážem v dnešnej časti je táto ústna voda. Musím povedať, že nie som nejaký nadšenec týchto vôd, kedysi som používala inú značku a dlho mi to nevydržalo. No o tejto som počula v nejakom videoblogu a kedže neobsahuje alkohol a stojí nejaké drobné tak som si ho kúpila. Som zvedavá ako bude pôsobiť na citlivé zuby a ďasná, na ktoré je určený. Myslím, že táto značka Dentalux sa predáva v Lidli.

Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov