ako ide leto, tipy na výlety + photodiary

15:04

Ahojte!

Hlásim sa na blogu po dvoch mesiacoch! A prečo až teraz? Našla som si čas a chuť opäť prispievať :-) V lete to veru ide ťažšie keď sa snažíte tráviť voľný čas všade, len nie doma. Počasie nám síce veľmi nepraje, no ja si nenechám ubrať na zážitkoch, veď sedieť za notebookom budem dosť, až opäť začne škola. V septembri nastupujem do bakalárskeho ročníka a už teraz mám mierne obavy :-D


No a čo som robila doteraz? 5 týždňov som strávila u tety vo Švajčiarsku. U nej sa vždy mám ako v bavlnke a tak som si vychutnávala krajinu, spoločnosť inej kultúry a skvelé jedlo. No nebolo to len o flákaní ;-)
Keď som sa vrátila domov, s priateľom sme si vynahradzovali čas rôznymi výletmi. Možno vás inšpirujem nejakým tipom ;-)
Najprv sme navštívili Lom Skrabské, ktorý sa nachádza na Zemplíne a musím povedať, že voda v ňom je krásne čistá, no v okolí vlastne nič nie je a tak sme sa po ceste domov zastavili v obci Brestov, v "Areály pohody" - ak ste z okolia Humenného určite odporúčam na nedeľnú prechádzku! Je tam jazero, atrakcie pre deti aj dobrá reštaurácia.
Ďalší krásny deň sme strávili na Šírave v Thermalparku. Tam sme síce boli už viackrát, no až tentoraz sme si povedali, že si užijeme poriadny oddych a tak sme si zaplatili aj rôzne masáže, zábaly, vane a poviem vám, bez toho už z toho thermalparku neodídem! Procedúry boli skvelé a pracovníci úžasne milí!
Aby sme neostali len na východnom Slovensku, vybrali sme sa na 3 dňový pobyt na Liptov. Hneď by som sa vrátila aj na týždeň! Ubytovali sme sa v horskom hoteli Mních***, ktorý sa nachádza v úplne krásnom prírodnom prostredí, ďaleko od všetkého a predsa všade blízko. V okolí len príroda, blízko salaš a možnosti turistiky. Hotel bol pekný a útulný, varili chutne, majú k dispozócii saunu aj vírivku, no ak nemáte (radi) deti, asi vás nepoteší, že je jeden z top babyfriendly na SVK. A čo sme si užili na Liptove? Zábavu v Tatralandii, kde sa teda dá do sýtosti zabaviť i oddýchnuť. Navštívili sme aj ZOO Kontakt a poviem vám, bol to zážitok na celý život! Hladili sme leva, macka, malé tigríča aj pumu! Okrem nich tam majú kopec iných zaujímavých zvieratiek, ktoré môžete pohladiť, či sa s nimi pohrať. Och, a dokonca som sa prvýkrát dotkla hada a mala ho aj na krku! :D Zaujímavá bola aj návšteva domu na streche - doslova dom otočený "hore nohami". Pri jeho prechádzaní máte pocit, ako by ste mali v sebe alkohol a v hlave sa vám zatočí! Posledný deň sme ešte navštívili Liptovskú Maru a kedže bolo pekne slnečno, užili sme si aj jej okolie.
Ďalší víkend sme pre zmenu strávili na chate na Domaši, kde sa konal festival Hip Hop Žije Východ. Ja počúvam práve tento žáner a tak sme si to nemohli nechať ujsť. Pred chatou sme si rozložili stany, aby sme boli pri vode a spolu s priateľmi sme mali zábavný víkend plný hudby, vody, jedla obľúbeného pitia :-D Odvtedy som zakotvila na chvíľu doma, no už tento týždeň sa vraciam do Trnavy. Čo zaujímavé budem ešte v lete robiť môžete sledovať aj na mojom instagrame evka.g .













Ako trávite toto leto čas vy? Dajte vedieť, čo na Slovensku sa podľa vás oplatí určite vidieť! :-)


Evka♥

You Might Also Like

2 komentárov

  1. v zoo kontakt sme boli s priateľom tiež toto leto navštívi keď sme boli v Jasnej :) a do toho lomu by som sa chcela veľmi ísť pozrieť a aj zaplávať, musí to byť úžasné :) my sme ešte videli vrbické pleso, ktoré bolo tiež nádherné, hlavne to ako to bolo ukryté pred svetom a ten pokoj tam :)

    Terka Polak

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéééj,ďakujem za tip ! :) Ja odporúčam určite Roháče, ak máš rada hory, no a Múzeum oravskej dediny v Zuberci :) :)

    OdpovedaťOdstrániť