ako dopadlo testovanie? | realash

10:45

Ahojte!

Po troch mesiacoch testovania vám dnes prinášam článok s výsledkami séra na riasy - REALASH. Ide o produkt, ktorý sľubuje dlhšie, hustejšie a pevnejšie mihalnice. Viac o ňom som písala v článku tu: Za krásnymi riasami - Realash


Ako sérum fungovalo u mňa?
Snažila som sa ho používať naozaj každý večer po odlíčení, a len málokedy som naň zabudla. Nespôsobovalo mi žiadne podráždenie očí čo ma potešilo, keďže ja mam oči veľmi citlivé.
Ako som spomínala po tomto sére som siahla preto, že mi riasy vo veľkom vypadávali a už mi to robilo riadny stres. To sa však zmenilo hneď po 2 týždňoch, kedy mi začali vypadávať oveľa menej a k dnešnému dňu môžem povedať, že mi vypadávajú asi o 75% menej ako pred tým. Účinok sa prejavil aj na ich pevnosti. Keď som si ho nanášala zo začiatku som cítila, ako ich mám jemné a asi po troch týždňoch boli viac pevnejšie - pri nanášaní séra sa už neohýbali konce (pri viečku).
A teraz to, čo každého (a aj mňa) zaujíma najviac. Sú dlhšie a hustejšie?
Je ťažké určiť niečo také, ak sa vidíte v zrkadle každý deň. Musím priznať, že ja som výsledky nevidela ani po mesiaci. Po dvoch som si už uvedomovala, že mi o niečo zhustli, čo ma veľmi potešilo a pri nanášaní maskary som už videla rozdiel. Môžete si ho pozrieť na fotke nižšie, kde si, verím, že všimnete, že hustejšie naozaj sú. A práve aj vďaka fotkám som si všimla aj rozdiel v dĺžke, o ktorom som pred tým pochybovala.
Samozrejme, po nanesení maskary sa mi už zdali dlhšie ako inokedy a aj kamarátka (ktorá mala za úlohu si to všímať :-D) mi povedala, že ich dlhšie naozaj mám. Na fotke PO môžete vidieť, že sa o niečo predĺžili a konce sa mi pekne vytočili smerom hore. 



Určite od takýchto produktov nemôžete čakať zázraky, no podľa rôznych recenzií a mojej skúsenosti môžem povedať, že práve s REALASH sérom rozdiel určite dosiahnete.
Tu platí, že sa oplatí investovať do overenej značky a kvality a zbytočne neskúšať (ako aj ja) rôzne olejčeky, s ktorými som len stratila čas.

Verím, že mi v takomto stave mihalnice ostanú čo najdlhšie, a ak nie rada sa vrátim znova k tomuto produktu. A čo vy? Ste spokojné so svojimi riasami? 


Viac o tomto sére si môžete prečítať na stránke realash.sk alebo sledovať ich instagram: instagram.com/realashcosmetics.


Evka♥

You Might Also Like

1 komentárov

  1. krásne vidieť ten rozdiel!:) ja som ti vravela, že ich máš teraz super! :*

    OdpovedaťOdstrániť