Toaletný stolík | Sen každej ženy

21:27

Ahojte!


Na blogu sa hlásim po dlhšej dobe, každý týždeň však s Ikou pridávame videá na náš kanál Ika&Evka, tak si ich určite pozrite! :-)

Nedávno mi v jednom maily prišla otázka, či si viem predstaviť svoj vysnívaný toaletný stolík. Jasné, že viem! Ktorá žena nie? Už dávno snívam, že budem raz jeden vlastniť, taký jednoduchý biely, ktorý bude v mojej spálni v mojom vysnívanom dome.

Na ňom budem mať položenú moju obľúbenú šperkovničku, na druhej strane vázu s čerstvými kvetmi (snáď ich budem aj mať od koho dostávať :-D), stojan s obľúbenými rúžmi a v šuflíkoch schovaný makeup. A vždy, keď sa budem za ním líčiť budem sa cítiť výnimočne.

Aký by sa mne teda páčil? 



Samozrejme, už som prehľadávala aj e-shopy, ktoré takéto stolíky ponúkajú. Na Slovensku je ich pár, no rozhodne najväčší výber s rozumnými cenami má práve favi.sk, kde som našla aj tento s názvom Joan d'Arc, do ktorého som sa zamilovala. Má dve malé a jednu veľkú zásuvku, a je k nemu aj biela čalúnená stolička.



Priamo na tejto stránke som si našla aj veci, ktoré by mi tento stolík skvele doplnili. Ako napríklad menšie zrkadlo, ktoré by nesmelo chýbať, či sviečky, váza na spomínané kvety, alebo aj zásobník na vreckovky. Všetko by som najradšej ladila v ružovo-šedo-bielej. 


A čo vy dámy? Máte už svoj toaletný stolík alebo o ňom stále snívate ako ja? 

Evka



You Might Also Like

0 komentárov