Kiehl's v Auparku!

11:57

AHOJTE! :-)

Tentokrát tu mám pre vás pár fotiek z otváračky druhej pobočky Kiehl's na Slovensku, a to v bratislavskom Auparku :-)

Ak Kiehl's ešte nepoznáte, prezradím vám, že ide o americkú značku, ktorá patrí k svetovej top starostlivosti o pleť, telo a vlasy. Základom týchto produktov sú prírodné ingrediencie, ktoré pomáhajú pri rôznych problémoch. Produktov je naozaj množstvo, určite si ponuku prezrite na www.kiehls.cz

Oficiálne otvorenie sa konalo v piatok 1. decembra. Po prípitku sme sa hneď vrhli dnu a skúšali všetko, čo nás zaujalo. Priznám sa, že z tejto značky mám na wishliste pár produktov a to len vďaka skvelým recenziám a odporúčaniam. Avšak, ťažko sa niečo vyberá a kupuje prv než si to vyskúšate, o to viac, ak ide o kozmetiku, ktorá je trocha drahšia v porovnaní s inými značkami. Preto som veľmi rada, že v obchode si môžete všetko vyskúšať, vziať si vzorky so sebou a hlavne, pracovníčky sú vyškolené, takže všetky produkty skvele poznajú a so všetkým vám rady poradia. 

Aby som vám prezradila, čo láka mňa, tak sú to tri produkty, ktoré by som rada otestovala na vlastnej koži a to najpredávanejší produkt tejto značky - Midnight Recovery Concentrate, ktorý má pleť regenerovať a hydratovať počas noci, potom ma zaujal Ultra Facial Oil-Free Gel-Cream, ktorý sľubuje 24-hodinovú hydratáciu a momentálne zháňam niečo fakt účinné hydratačné, a nakoniec očný krém na moje tmavé kruhy Clearly Corrective Dark Circle Perfector s SPF 30 :-)

A čo vy, zaujali vás produkty tejto značky? 

Video vlog z otváračky je už aj na našom youtube: https://www.youtube.com/watch?v=bTVrxYe8Kgk - určite si pozrite! :-)






Evka

You Might Also Like

0 komentárov