MILUJEM LIMITKY | Balea&Alverde

21:10

Neviem ako vy, ale ja málokedy odolám produktom v drogerke, ktoré sú z limitovanej edície. Na jednej strane, pretože rada skúšam nové produkty, na tej druhej si vravím, veď nabudúce už nebudú. :-D Ešte, že v dm drogérii je stále čo skúšať. Napríklad také produkty od značky Balea, s ktorými mám viac menej len pozitívne skúsenosti a za pomerne nízku cenu sa oplatí skúšať čo sa dá. Aj vďaka ich limitovaným edíciam som pred pár rokmi našla jeden z mojich najobľúbenejších letných sprchovacích gélov s vôňou kokosu a broskyne. Úžasná vôňa, konzistencia, cena, ale žiaľ limitka, na ktorú už len spomínam. (Prosím ho späť! :-D)

Aj preto milujem limitky a v tomto článku vám ukážem tie, s ktorými som mala skúsenosť naposledy.

Napíšte mi, či aj vy radi skúšate produkty z limitovaných edícií a či ste si našli aj nejaké, ktoré by ste kupovali stále! :-)



Vo vianočnom období sa ku mne dostal darčekový spa set z edície Milk&Coconut, ktorý obsahoval (zľava) prísadu do kúpeľa, telový píling a telové maslo. Musím povedať, že plus majú u mňa produkty aj za obal, nie nadarmo sa vraví, že obal predáva. A tieto majú naozaj krásne obaly ešte aj v mojich obľúbených pastelových farbách! Všetky tri voňajú rovnako, nasladlú vôňu kokosu zjemňuje mliečna. Poďme sa na ne pozrieť jednotlivo.


Mojím obľúbencom sa hneď stalo toto telové maslo, ktoré ma konzistenciu presne pre mňa! Jemne krémová, ktorá sa perfektne a hlavne rýchlo vstrebe do pokožky. Keďže nie je až tak veľmi hutné, nespotrebujete ho pri použití zbytočne veľa. Pokožka je po ňom jemnučká a prevoňaná asi tak na 3-4 hodiny. Balenie má 150ml.



Telové pílingy nespotrebúvavam vo veľkom množstve a tak sa nemusím báť, že mi v kúpelke bude dlho stáť toto 75ml balenie. Tento má konzistenciu skôr našľahano-krémovú s cukrovými kryštálikmi, ktoré jemne obrusujú povrch kože. Nie je ich veľa - nie je to typický hustý píling tvorený prevažne zrniečkami, takže je k pokožke jemný, vhodný aj na tú citlivú. Rovnako jemne sladko vonia.




Tretím produktom je táto prísada do kúpeľa - ide vlastne o krémový gél, ktorý si pridáte do vody pri kúpeli. Balenie má 200ml a totožnú kokosovomliečnu vôňu. Musím povedať, že jeho účinok je zrejme len taký bonus vo vode, ktorý pekne vonia, ale nič extra nerobí, no ak si potrpíte na príjemnejšie kúpanie, nech sa páči! :-)


Presúvam sa k inej limtke značky alverde. Ako už môžete vedieť som maniak na balzamy na pery, takže som si na skúšku vybrala tento CHAI s výťažkami zeleného čaju a škorice, ktorý chráni citlivé pery pred vysušením. Balzam má 4,8g a krásne vonia za škoricou, čo sa perfektne hodí práve v zime. Rýchlo sa rozpúšťa, takže sa ľahko nanáša, no dlhšie vstrebáva. Avšak po vstrebaní sú pery naozaj hladké a hydratované. Ja mám všeobecne balzamy od alverde rada, pretože spĺňajú čo majú a ide o prírodnú kozmetiku, takže aj tomuto dávam palec hore!




Posledný produkt, ktorý vám v tomto článku predstavím, je krém na ruky, ktorý som si hodila do košíka práve pre moju slabosť - keď som uvidela novinku na ruky od Baley, ktorá sa mi perfektne hodila na nosenie v kabelke a stála 0,99€. No nekúp to! Aby som bola presná ide o koncentrát na ruky, ktorý má 50ml. Obsahuje olej babassu (doteraz som o ňom nikdy nepočula), ktorý pôsobí práve na popraskané a suché ruky v období mrazu. Vonia sladko a má klasicky krémovú konzistenciu, nie príliš hutnú. Po nanesení sa rýchlo vstrebe a prv sa tvári ako krémy, ktoré zanechávajú taký "voskový" efekt, čoho som sa najprv zľakla, no o pár sekúnd už boli ruky len super vláčne. Tomuto dávam 10/10 a v mojej kabelke počas zimy nesmie chýbať!

Inak tento krém som ešte v novembri spomínala vo videu: Produkty, ktoré patria k jeseni



 Evka ♥

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ten koncentrát Balea sa tuším objavuje na trhu vždy v zime. Ešte som ho však neskúšala, no rada by som, dosť si ho chvália.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj? Nikdy som si nevšimla, tak to bude taka zimná limitka pre mňa :-D Každopádne dobre vedieť! :-)

      Odstrániť